Based on a true story occurred in 1974, this is the tale of sisters Justa, Lucia, and Luciana Quispe, sheperds in the Chilean altiplano who lead a solitary life. A visitor brings news about a law that might change their way of living. This event forces the women to question their existence and relentlessly brings them to a tragic end.