Paolo, 40 years old, lives in a small Friulian town close to the north-eastern border. Unreliable and with a passion for good wine, he spends his days at the local tavern and stubbornly stalks his ex-wife. One day, unexpectedly, he meets his nephew Zoran, an awkward 16-year-old boy grown up in the Slovenian mountains. Reluctantly, Paolo has to take care of him, but he soon discovers Zoran’s bizarre gift: he is phenomenal master of darts. Paolo thinks this is the right chance to take revenge on the world. But will everything be so easy?