The story of Razi, an Israeli secret service officer, and Sanfur, a vulnerable teenager - who happens to be the younger brother of a leading Palestinian militant. As an Israeli informer in the West Bank, Sanfur's life is constantly at risk, and Razi has developed a protective, fatherly relationship to him that's steeped in genuine affection. Caught between the impossible demands that both Razi and his family make on him, however, Sanfur is forced to betray both sides - with appalling consequences.