The sexual emotions and infidelity of twenty couples. Each character interacts with another in a blistering series of 'two-hander' vignettes that examines the effects of love and loss, and dissects their darkest sexuality and desires in frank and explicit scenes. The structure and pace escalate to a startling climax when inhibitions and morals are discarded, leaving the characters without restraint.