A man driving an old-fashioned car is crossing the border. He is Greek and in his fifties, heading to Bulgaria to buy a newborn. Jorgos has prepared a secret compartment in the boot of the car, masked as a gas tank, in order to smuggle the child out. But the baby isn´t born yet, and the Greek needs to wait in a secluded house in the mountains together with the mother, her deaf-mute brother and the midwife. On a stormy night, the child is born.