A story of faith and disbelief. Of uprootedness and affiliation. What makes a boy from art school decide to leave home and live as a girl on the streets of Berlin selling her body for money? For more than ten years, photographer and filmmaker J. Jackie Baier followed transsexual Julia K. from her birthplace, Klaipeda in Lithuania, to her tough life on the streets as a hooker, outlaw and nonconformist who never signed any social contract.