Mina is a young single mother living in Oslo with her 6 year old son Felix. She is an Norwegian Pakistani with a troublesome relationship with her family. Mina is constantly looking for love and has relations to different men, however none of the relationships bearing any hope of lasting very long. So when Mina meets Jesper, a Swedish film director, she falls head over heels in love.