Med-school dropout Wallace is a hopeless romantic who's been repeatedly burned. He has put his life on hold — until he meets animator Chantry. They click immediately; unfortunately, she's already living with her boyfriend, Ben. Bucking the odds, Wallace and Chantry become best friends — but with the chemistry between them, can that last?