Océane, a young girl from the Parisian suburbs, gets dumped on a highway station. She then follows a stranger, Oliboy, an odd forty-something musician, who is about to do a summer tour in the south-west of France. She will discover his life philosophy in an authentic isolated surf camp; a timeless summer paradise. This story of emancipation on the background of surf and rock music uncovers the tracks of Oceane's chaotic family past.