Six teenagers from different parts of the world were the subject of a documentary series made by the Swedish film-maker Stig Holmqvist in the 1970's. Over the years Holmqvist tried to keep in touch with them but, as time passed, he lost contact. Then, almost 25 years after making the firts series, he decided to go back and find out how they live today.