After serving seven years in prison for armed robbery Jon finally walks out of prison a free man. He has made a commitment that he will not fall back into old criminal behavior that has plagued his whole life. But it's not easy, when all his frirnds are criminals and even his younger brother expects Jon to help him further his criminal career.