Fun-loving, romantic and outspoken, Odile is a forty(something) actress who has a certain reputation, an uncomplicated teenage daughter, Marie, and friends who make up a real family. But the day Marie announces she's going to move in with her boyfriend, the sky seems to fall on Odile's head. Then she meets Kader, a fairground worker younger than her and life suddenly becomes rosy again. A film about the desire to once again wear cherries like earrings and in general about the quest for happiness ...