We meet three friends in their early 20's; Mario who has a girlfriend, Micke who enjoys one night stands, and Simon who is unsuccessfully looking for true love. Micke suggests that Simon tries the dog trick: if he borrows a dog the girls will talk to him. Amazingly the trick works and Simon meets Mia...