Ana, 30, is an ambulance driver. Though good at her job, she has problems relating in her personal life. She doesn't know it, but she suffers from a condition known by psychiatrists as Borderline Personality Disorder. The situation pushes her to outbreaks of self-destructive behaviour, alcohol abuse and self-harm. Ana is incapable of getting what she wants most: to be happy.