When Annette calls Monika to tell her she is getting married, Monika decides to go back to her old home town, partly to escape from her complicated relationship with Josef, partly for Annette's wedding and to meet her other best friends Karen and Malin. She brings a videocamera and films her friend constantly. Through Monika's camera we get to know the four women and their emotions intimately.