Eleni, a professor of cardiology in London, has been estranged from her father Kyriakos ever since she left Greece 15 years ago. One day, after her British husband is posted to China indefinitely, Eleni decides to visit her homeland and make amends with her father. She brings her daughter Anna to Greece for the Easter holiday. But when she reaches home nothing she finds is as she expects. A Serbian woman is living with Kyriakos, looking after his big estate. Kyriakos has been harbouring a few secrets of his own...