The romantic entanglements of a family of four women living in The Hague. All under the same roof, adolescent daughter Eva, vivacious mother Judith, independent aunt Barbara and ambitious sister Anna rely on each other to help navigate their messy love lives. While beautiful, courageous and sensible, they often lose themselves in the bewilderment of dating, lust, affairs, first crushes and lost loves.