22-years old Josephine has moved from Stockholm to Malmö in the south of Sweden after her mothers death. Her closest friend is her godmother Emma. In Copenhagen she meets Elvis, who falls in love with her. When her ex-boyfriend Simon turns up she must confront the scars from her past and also choose between Elvis and Simon.