A promising career with the police, a baby on the way -- Marc's life seems to be right on track. Then he meets fellow policeman Kay and during their regular jogs Marc experiences a never-before-felt sense of ease and effortlessness -- and what it means to fall in love with another man. Torn between his family and his new feelings for Kay, Marc sees his world careening more and more out of control. Suddenly, his life is in free fall and Marc realizes that try as he may, he can't make everyone happy. Least of all, himself.