Kevin, an inept young would-be criminal, needs money fast to pay back the local crime lord, a sword-wielding sociopath. Breaking into the home of an eccentric recluse seems to Kevin a likely plan, until the enraged old man unexpectedly shows up with a gun. The strange bond that forms between these two misfits becomes the premise of this unusual comedy-drama.