After killing two skinheads in a failed operation against neo-Nazis, young undercover intelligence agent Daniel finds a hiding place and new friends in Berlin's Turkish Arab community. In a realistic and witty way, the German director of Turkish origin shows the rapprochement of two worlds which seem violently opposed.