Project HAARP: In 1982, at the peak of the Cold War, the U.S. military based in West Germany began experimenting with high-intensity electromagnetic waves. Not long after, 28 fatal incidents were recorded in the surrounding area. The experiments were cancelled and all facilities were shut down. Until today...