Marie, 19, is attracted by easy money. Without really realizing it, she becomes involved in prostitution. She decides not to tell her friend, Vincent, a young, nonchalant, 21-year-old skater who owes everyone money and just can’t seem to grow up. The maelstrom of life seizes Marie and Vincent, caught up in a society where money, appearance and perpetual self-delusion are everything. Vincent’s mute, autistic brother, Mika, also gets caught in the trap.