Alberto Nardi is a young entrepreneur who has managed to collect only a failure after another. His only real deal, on paper, was to marry Luciana Almiraghi, one of the richest and most powerful women in the country. Luciana, however, can not smarten of that scoundrel and inconclusive husband and decides to let him drown in his debt. For Alberto is the end, but fate seems to love him lend a hand: Luciana is a victim of a plane accident. Alberto suddenly finds himself a billionaire, and he poses as a great captain of industry. Unfortunately for him, the dream does not last long: Luciana never took that plane, within twenty-four hours the misunderstanding resolves and she is back, harder and more determined than before while Alberto returns to bejust her husband. But those few hours left the sign, Alberto has taken a liking and starts thinking about how to get rid of his wife and return to play the role that is most convenient: the aspirant Widower.