Marja is a single mother who works the nights and spends the days taking care of her daughter Julia. One day they meet Julia’s father, a Kurd emigrant and Marja’s old flame. As Julia realises who the strange man is, she turns more and more possessive of her daughter. As racism grows amongst her colleagues, Marja gets an illegal gun.