Night falls. "Postcard" Paris slowly fades away to reveal the folk who inhabit it: Jeni, Wenceslas, Christine, Pascal, and the others. Through thirteen central figures, The Edge of the World paints the portrait, or, rather, photographs its protagonists in a dim and dark Paris rapidly imposing the striking contrast between the glittering setting and the shadows that wander in this open-air theater.