5-year-old Chérif feels like a million bucks behind the wheel of a stolen car. Placed under the guardianship of his Aunt and Uncle, he has to return to his apprenticeship as a mason. It's his last chance. But every night, graffiti artists descend upon the city's walls. And with this, a whole new world opens up before him...