A new adventure by the famous duo, Loulou and Tom... A journey deep into the heart of the mysterious Skidaddle Mountains where the Principality of Wolfenberg is ruled by wolves... A merciless fight for greater humanity in a bestial world... An incredible secret which will foreverchange your view of every child's favorite little wolf !