It's not too far in the future, and the world looks much the same as it does today. A Swedish wife lives in Denmark with her husband. She miscarries five times, and becomes afraid of a new miscarriage. She goes with her husband to a Swedish expert, but a rapport takes place between the wife and the doctor. At last, a baby is born and the fears of the mother and her husband disappear...