The story of Lisa growing up with her single father, who works as a hardener in a small Swedish industrial town - a working class hero, her father slowly breaks down by the ruthless time clock. The fight of social change is confronted by the fear of standing out. Humor becomes a life strategy for a small family during the rise and fall of the “Swedish Middle Way”.