Felix is on the edge. He has got just one thing on his mind: Valerie - his wife, who has recently left him. He returns to the place of their final break-up. Valerie's ex-lover Thomas is also here, but not for sentimental reasons. By chance the two men meet in a restaurant. By chance Felix discovers who he is facing. And then starts the inscrutable game.