Tsatsiki's mother is living with Göran. Tsatsiki has problems with his girlfriend and a planned holyday in Greece is threatened when his mother is going with her rock group to Jaoan instead. The trip is saved when Tsatsiki's grandfather joins him. In Greece Tsatsiki learns the value of friendship.