Fred is 54 year old and lives alone. He rides around in the local bus, virtuously attending church and eating his green beans, meat and potatoes at 6 o'clock on the dot every day. One day, Theo wander into the life of Fred and turns his well organized lift upside down. With the special talent of the stranger Theo, Fred starts to set out into the big, wide world.