Le Bonheur (Happiness) is an absolute love story. It starts with games, nothing serious. But some games are dangerous. Alice and Jean find out just how dangerous in their pursuit of Le Bonheur. They discover that freedom, love, and happiness come at a price. Love is a story that never grows old. It is what makes life worth living, but with it comes risk. Love, true love, will mark you and stay with you forever. Nothing is ever the same again. That is how we recognize a true love story. That is the story of Le Bonheur.