A psychological thriller about a teenage girl Fay, whose once seemingly perfect life slowly begins to unravel. Her friends mention conversations she doesn’t recall having with them, or say they’ve seen her when she knows it’s not possible. At first she wonders if she is going mad, but in a chilling twist Fay begins to sense, and then starts to believe, that she is being pursued by a mysterious “double” who is out not just to steal her identity, but her life.