Torino, being built along the 45th parallel, exactly halfway between the Northe Pole and the Equator, becomes the poetic symbol of living in balance - which is everybody’s fate today… What happens to the film's characters is an ironical and at the same time passionate comment on the search for happiness that belongs to all human beings in a time of uncertainty.