Rome. Valentine's Day’s Eve. Three characters meet and clash. They don’t yet know that each one will change each other's lives: their names are Kamal, Vania and Lucrezia. Kamal, a young Moroccan pusher, book lover and enemy of all forms of fundamentalism. He dreams of becoming Italian, European, Western, and meanwhile he’s selling drugs in a public library. Vania is a beautiful Moldovan caregiver, very kind and very religious. She’s haunted by hallucinations of her monstrous past as a hooker. Licrezia is a gutsy Italian businesswoman, in love with her dog and her company. Like so many others, almost without realizing it, she fell into the clutches of a loan shark.