Zeki Mueller was in jail for 13 months, just enough time for Goethe High to construct a new gym on the exact spot where Zeki’s stripper friend, Charlie, buried his loot. In order to get regular access to the school’s basement, from where he hopes to drill a tunnel to his spoils, Zeki takes on a job as a substitute teacher offered to him by the prim principal (Katja Riemann, in a delicious cameo), who just lost a teacher because she’d been so maltreated by her students, she jumped from a second-floor window, shouting “They’re all monsters!” Nevermind that Zeki has no teaching certificate or any accurate knowledge of German...