Anna lives with his father Karl in a village in Northern Norway. Years ago Karl killed his previous wife and threw her newborn dark-skinned child into the ocean. Anna yearns for a husband, but there arent' many choices, until it turns that a guy is living with his family on the other side of the mountain. His name is Ante, and he's an adopted black guy.