A group of friends make videos about paranormal phenomena. But one of their jobs goes wrong when they accept a stranger's offer to shoot in his house. As the house begins to reveal more and more terrible secrets, events gain momentum. At first everything that happens seems like a bad joke. But quickly the friends understand that evil exists and is getting stronger and closer every minute. Petrified, they begin to fight for their lives.