On the night of New Year's Eve, a small group penetrates into the room of an old hotel in ruins. Carmine, the oldest of the group, poses a challenge to one of the men, Furio: he has 4 months to restore the hotel and inaugurate it with great pomp. Aware of the difficulties but anxious to prove the point, Furio accepts encouraged by his wife Margo who believes that this assignment will allow the couple to rediscover the lost momentum.