Ben leads the kind of life that others can only dream of. The 24-year-old is a celebrated editor at one of Berlin’s hippest music magazines, a regular guest at all the coolest parties, and good friends with all kinds of stars. But his wonderful world suddenly becomes less wonderful when his girlfriend Katharina breaks up with him – via text message on his mobile phone – after three years.