Jacopo has a serious problem. He may be a brilliant marriage guidance counsellor, but he can never manage to have a steady relationship for more than two weeks. And for good reason: since he was very young, Jacopo has brought bad luck to every woman who has fallen in love with him. Really bad luck. Luck that obliges you to go to hospital several times a week, that ruins your professional life, or causes you to fall out with family and friends for a lifetime. Jacopo is a total black cat where women are concerned. Sara will quickly learn this at her own cost the day she crosses paths with him. A career that is taking off, a love life that seemed to at last take a good turn; all of this risks changing drastically.