José Garcia plays the part of Fonzy, the pseudonym employed by Diego Costa during a twenty-year research project during which he provided his sperm many times over. Now 42 years old, he makes deliveries for the family fishmonger business and leads an irresponsible and blunder-prone adulescent life. When Elsa, his girlfriend, informs she's pregnant, his past returns to haunt him. Diego discovers that he is the parent of 533 children, 142 of whom want to know who Fonzy is...