Fine, Thanks consists of three main stories during the current financial crisis. Miroslav, a man of means with his own way of dealing with problems in his company, the troubles of his brother, and the sadness of his wife, who is an alcoholic. Béla is a pensioner whose wife died and his children put him in a retirement home because he was no longer needed. Béla’s son, Attila, lost his job and his marriage is falling apart. His efforts at keeping his family together lead to the worst Christmas he, his wife Zuza and his children have ever had.