Living with his dominating and eccentric sister in their mountain lodge, Marc is caught between work, the absolutely stunning architecture of the college, and home, a beautifully appointed place of warmth and wood. The divergent physical spaces reflect his Jekyll-and- Hyde personality. One is where he meets the women he beds, the other is his playground. When an attractive student disappears and her stepmother arrives on campus determined to uncover her life is about to become even more so.