Joe, a girl from Eastern German Province, is a young women who feels like a maverick and has problems with her job, her always indebted mother and her nymphomaniac younger sister... She would like to become a boxer, like her dead father. But for the moment, she keeps this secret to herself and hides to hit the sandbank in the shed behind the house. When Joe's friend Stella comes from Berlin for a few weeks, it gives her new energy...