In Europe, during the Medieval Age and in St Jacob's way area, Dubidoso, a child with magical powers will suffer the persecution of the town's Lord, who has accused him of witchcraft. Dubidoso and Destreza, his friend, will experience many touching adventures during their runaway and, without realizing, it will arise between them a feeling that will make them stronger: Love.