A teenage boy is unable to sleep. The next morning he, his mother and younger sister emerge from their bedrooms only when their father has left. When the latter returns unexpectedly for something he has forgotten, the family freeze in fear. The stony silence conveys more than any words could about the terror the father inspires in them...