Umberto Montella, administrator of a number of buildings in Naples, spends his days working in his office with his family, addressing meetings, gatherings, and everyday problems at a small or large scale. His heterogeneous clientele tells the story of Italy in our time. The administrator is a “Charon” who ferries us into the different essences of the city, in the apartments of the rich and poor, where the conflict with one’s own neighbor often becomes a way to vent steam, to help scrape by.